Welcome

Say hello to the toggle bar. This is an optional section you can use to display any content you'd like. Simply select a page from the theme panel and the content of the page will display here. You can even use the drag and drop builder to create this! This is a perfect place for your company mission statement, alerts, notices or anything else.

Get In Touch

Email: support@total.com
Phone: 1-800-Total-Theme
Address: Las Vegas, Nevada

Our Location

Barcelona + 34 93 223 16 63       Tenerife + 34 922 783 198
Step Tenerife

Aesleme Canarias visita nuestro centro en Tenerife

step-tenerife

Hoy hemos recibido en StepTenerife la visita de Aesleme Canarias.

Aesleme, Asociación para el Estudio de la Lesión Medulare, es una asociación declarada de utilidad pública dedicada a la prevención de accidentes que provocan lesiones medulares y cerebrales, la mayoría irreversibles: paraplejías, tetraplejías, traumatismos craneoencefálicos, etc.

Estamos muy contentos y esperamos poder llevar a cabo numerosos proyectos conjuntamente.