Barcelona  + 34 93 223 16 63      Tenerife + 34 922 783 198
Conveni De Col·laboració De La Fundación Step By Step Amb El Circuit De Catalunya

Conveni de col·laboració de la Fundación Step by Step amb el Circuit de Catalunya

Circuit Catalunya- Fundación. Sept. 2011

La Fundació Step by Step (SbS), Centre de Rehabilitació per a Lesionats Medul·lars, ha signat un conveni de col·laboració amb el Circuit de Catalunya.

A la signatura del conveni hi han assistit Salvador Servià, director del Circuit de Catalunya; Frederic Crespo, Fundador i President de la Fundació Step by Step; José Coronado, ambaixador esportiu de la Fundació i Xavier Esteva, patró de la Fundació Step by Step.

Amb aquest acord de col·laboració, el Circuit de Catalunya vol donar suport a l’objectiu de la Fundació Step by Step d’aconseguir una millora de la qualitat de vida dels lesionats medul·lars i del seu entorn familiar. El Circuit de Catalunya es compromet també amb la projecció de la tasca que porta a terme la Fundació SbS, del seu ideari, filosofia i objectius, així com amb la difusió dels principals projectes d’investigació científica en l’àmbit de les lesions medul·lars que desenvolupa Step by Step.

Gràcies a aquest conveni, la Fundació Step by Step i el Circuit de Catalunya preveuen organitzar una activitat conjunta anual per reforçar la difusió de les tasques de prevenció i rehabilitació de les lesions medul·lars El president d’Step by Step ha assegurat que amb la signatura d’aquest acord “la Fundació vol donar a conèixer la seva tasca entre els lesionats medul·lars per tal que puguin obtenir una millor adaptació personal, mental, emocional i social a la nova situació.”

Amb la signatura d’aquest conveni de col·laboració, Step by Step ha esdevingut “Fundació Amiga” del Circuit de Catalunya i aquesta, “Fundació Associada” de la Fundació Step by Step, juntament amb la Fundació Privada Reial Club Deportiu Espanyol.